Subject: LC2648 Pärna tee 12 kinnistu elektriliitumine. Külitse alevik, Kambja vald, Tartu maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 16:52:14 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Palun see töö suunata Ruth Koppeli lauale.

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Pärna tee 12
kinnistu elektriliitumise projekti Külitse alevikus, Kambja vallas, Tartu
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus liitumiskilp ja uus jaotuskilp Pärna tee 12
kinnistule ning pikendatakse olemasolev maakaabel uute kilpideni.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.